Farzanegan Pub Farzanegan DOI info@joce.ir mEDRA 20240329 DOI Registration 01
06 10.22034/zagros.2020.0924.0634 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2834 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان کارآفرینی دانشگاه های سراسر ایران (مطالعه موردی دانشگاه سمنان)</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان کارآفرینی دانشگاه های سراسر ایران (مطالعه موردی دانشگاه سمنان)</TitleText> 01 01 2834 zagros Publisher IR 01 2834 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی میزان کارآفرینی دانشگاه های سراسر ایران (مطالعه موردی دانشگاه سمنان)</TitleText> 01 [1] پرداختچی، محمدحسن؛ حیدری، محمود و شفیع زاده، حمید. (1387). بررسی اثربخشی مدیریت در زمینه سازی برای بروز و پرورش کارآفرینی، چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت) پيام مديريت، دوره 7، شماره 26، صص 71-100. [2] ربیعی، علی؛ خوشه چین، پروانه. (1391). بررسی تاثیر ملاحظات اخلاقی در کارآفرینی زنان (با تاکید بر زنان کارآفرین استان گیلان)، همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان، رامسر، دانشگاه پیام نور استان مازندران. [3] شهبازی، کیومرث؛ حسن زاده، اکبر. جعفرزاده، بهروز. (1393). بررسی تأثیر کارآفرینی و نوآوری بر رشد اقتصادی: رهیافت داده های تابلویی ، فصلنامه علمی پژوهش نوآوری و ارزش آفرینی، سال دوم، شماره 5، صص 43-55. [4] شاه¬حسینی، علی و کاوسی، اسماعیل (1396). نوآوری و کارآفرینی، نشر آییژ. [5] صادقی، مهدی؛ ملکی¬نیا، عماد. (1390). ارزیابی دانشجویان از محیط های کارآفرینانه و تبیین رابطه آن با قصد کارآفرینی، پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي، 16(1)، 69-89. [6] طاهری، عبدالمحمد؛ شايان جهرمي، امين و ترابي، سهيل. (1389). بررسي رابطه کارآفريني سازماني با خلاقيت در سازمان فني و حرفه اي شهرستان گچساران، رهيافتي نو در مديريت آموزشي، دوره 1، شماره 4، صص 45-61. [7] مالکی، نصرت الله؛ همایی، رضا؛ نوری، محبوبه. (1392). ارزیابی و مقایسه ی ویژگی های شخصیتی کارآفرینانه مدیران زن با رویکرد جهانی شدن در پارادایم فرهنگ شناختی اسلامی، مطالعات راهبردی سیاست¬گذاری عمومی، 4(12)، 57-92. [8] Collins, L., Hannon, P.D. & Smith, A.(2004). “Enacting entrepreneurial intent: the gaps between student needs and higher education capability”. Education+ training, 46(8/9), pp 454-463. [9] Dees, J,G. (2002). Enterprising nonprofits, Harvard business review, 76, pp 55-67. [10] Engle, R.L., Dimitriadi, N., Gavidia, J.V.,Schlaegel, C., Delanoe, S., Alvarado, I., He, X., Buame, S., & Wolf, B. (2010). “Entrepreneurial intent: A twelve-country evaluation of Ajzen model of planned behavior”, international journal of entrepreneurial behavior and research , 16(1), pp 35-57. [11] Nelson, R. E & Johnson, S.(1997). Entrepreneurship education as a strategic approach to economic growth in Kenya. Journal of industrial teacher education , vol.٣٥, pp.٢١-٧. [12] Njorge,C. W & Gathungu, J. M.n .(2013). the effect of entrepreneurial education and trainning on devolopment of small and medium size enterprises in Githunguri district –Kenya. International journal of education and research , vol.١, pp.٤٥-١٦. [13] Nabi, G. and Liñán, F. (2011). "Graduate entrepreneurship in the developing world: intentions, education and development", Education and Training , Vol. 53, No. 5, pp. 325 – 334. [14] Ogundele, O.j.K; Akingbade, W.A & Akinlabi, H.B. (2012). Entrepreneurship training and education as strategic tools for poverty alleviation hn Nigeria. American international journal of contemporary research , vol ٢ No. ١ ,pp.١٥٦-١٤٨. 1 A01 شهین امیدی، علی اکبر امین بیدختی شهین امیدی، علی اکبر امین بیدختی C. شهین امیدی، علی اکبر امین بیدختی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.0924.0653 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2835 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل کمبود شادی و نشاط در مدارس باتوجه به مطالعه موردی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل کمبود شادی و نشاط در مدارس باتوجه به مطالعه موردی</TitleText> 01 01 2835 zagros Publisher IR 01 2835 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی عوامل کمبود شادی و نشاط در مدارس باتوجه به مطالعه موردی</TitleText> 01 [1] آذری، کیومرث نیاز. (1392) . بررسی تاثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهرستان ساری. دو فصلنامه مطالعات برنامه ریزی آموزشی،2(3). [2] اصلانی، ابرهیم. (1383) . رشد معلم. ص.ص 20 تا 23، ، 22(182). [3] بلوچ کاره، مهدی. (1397) . راهکارهای شاداب سازی و ایجاد نشاط در مدارس. یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی. [4] جعفري، علیرضا. (2011) . بررسي تأثیر بازي هاي آموزشي سنتي بر پیشرفت تحصیلي دانش آموزان دوره ابتدایي شهر تهران. رساله دکترا، دانشگاه ملي تاجیکستان. [5] جعفري، علیرضا. (1390) . بررسي تأثیر بازي درماني با رویکرد شناختي-رفتاري مایکن بام در کاهش کمرویي کودکان دبستاني. طرح پژوهشي، دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابهر. [6] حافظیان،صلیبه. (1385) . فضای سبز. مجله ی مدرسه ، (41). [7] حسین پور، سید علی، نجفی، محدثه. (1391). طراحی مهد کودک با نگاهی به تقدس در معماری ایران. تهران: نشر طحان. [8] حجت پناه، حسین، امانی، زهرا، احراری، عمادالدین. (1394) . ارتباط خانه و مدرسه و چگونگی همکاری اولیا با معلمین. سومین همایش ملی مدرسه فردا. [9] ستایش فر، طیبه. (1395) . شاداب سازی و نشاط بخشی محیط های آموزشی و تربیتی. اولین همایش بیت المللی افق های نوین در علوم انسانی. [10] صفری، زینب، محمد زاده، زهرا، توکلی، ملیحه. (1394) . محیط فیزیکی مدارس و نقش آن در سلامت و بهداشت روانی دانشآموزان. کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی. [11] عمارتي، فرشته سادات، نمازي زاده، مهدي، مختاري، پونه، محمدیان، فاطمه. (1390) . تأثیر بازي هاي دبستاني منتخب بر رشد ادراکي-حرکتي و رشد اجتماعي دختران 9-8سال. پژوهش در علوم توانبخشي. [12] آذین، احمد، موسوی، سید محمود. (1390) . بررسی نقش عوامل آموزشگاهی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان فریدون شهر 1388. مجله جامعه شناسی کاربردی،22 (41) . [13] کبری دهقان نیری. (1395) . نقش معلم در سلامت روان دانش آموزان. اولین کنگره ملی توانمندسازی جامعه در حوزه جامعه شناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی. [14] ماسن، پاول هنري. کیگان، جروم. هوستون، آلتاکارول. کانجر، جان جي وي (بی تا) . رشد و شخصیت کودک، ترجمه مهشید یاسایی. (1384). تهران: مرکز. [15] نوروزی، وحیده. (1382) . تاثیر سبک های رفتاری خانواده بر وضعیت روانی دانش آموزان و بر نگرش آنان به روابط انسانی مدرسه. فصلنامه نوآوری آموزش،2 (6) . [16] Mayesky Mary; A, (2005). Creativities for young children p67. [17] Nanine A.Evan Gennip, Mien S.R.Segers and Harm H, Tillemsa. (2009) Peer [18] assessment for learning variables and struc tural features, Department of Educational studies. University leioden, Volume4, issue1, p41-54 1 A01 مجتبی اقبالی سار، محسن مریدی مجتبی اقبالی سار، محسن مریدی C. مجتبی اقبالی سار، محسن مریدی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.0924.0826 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2836 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>راهبردهای تدریس موثر در آموزش کلاس‌های چند پایه</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>راهبردهای تدریس موثر در آموزش کلاس‌های چند پایه</TitleText> 01 01 2836 zagros Publisher IR 01 2836 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>راهبردهای تدریس موثر در آموزش کلاس‌های چند پایه</TitleText> 01 [1] آقازاده، محرم، فضلي، رخساره، راهنماي آموزش در كلاس‌هاي چند پايه، تهران، نشر آييژ، 1384. [2] مرتضوی زاده، حشمت الله، راهنمای تدریس در کلاس‌های چند پایه، چاپ چهاردهم‌، تهران، انتشارات عابد، 1393. [3] صمديان، صمد، شيوه اداره و تدريس در كلاس‌هاي چند پايه، تهران، نشر جمالي، 1385. [4] سلطانی تهرانی محمد، مشکلات کلاسهای چند پایه انتشارات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: 1376. [5] رئوف رضایی، رضا، برنامه‌ریزی، تدریس و اداره‌ی کلاس‌های چند پایه، دوره‌ی کاردانی تربیت معلم، تهران، انتشارات شرکت چاپ و نشر ایران، 1368. [6] جعفری، وزارت آموزش و پرورش، دفتر همکاری های علمی بین المللى، 1379. [7] متین، نعمت الله ، آموزش ابتدایی وكلاسهای چند پایه، روزنامه‌ی نگاه، سال نهم شماره157، 1379. 1 A01 کیهان نجفی کیهان نجفی C. کیهان نجفی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.0924.0920 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2837 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>رابطه بهبود کیفیت خدمات مشتری با انتقال آموزش با نقش میانجی گری رضایت شغلی کادر درمان در بیمارستان امیرالمومنین و بیمارستان کوثر علوم پزشکی سمنان</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>رابطه بهبود کیفیت خدمات مشتری با انتقال آموزش با نقش میانجی گری رضایت شغلی کادر درمان در بیمارستان امیرالمومنین و بیمارستان کوثر علوم پزشکی سمنان</TitleText> 01 01 2837 zagros Publisher IR 01 2837 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>رابطه بهبود کیفیت خدمات مشتری با انتقال آموزش با نقش میانجی گری رضایت شغلی کادر درمان در بیمارستان امیرالمومنین و بیمارستان کوثر علوم پزشکی سمنان</TitleText> 01 [1] اردشیری، پریوش؛ پوررشیدی، رستم؛ باورصاد، بلقیس. (۱۳۹۳). بررسی رابطه تعهد سازمانی و رضایت شغلی با کیفیت خدمات کارکنان مرتبط با مشتری بانک صادرات استان کرمان، همایش بین المللی مدیریت، تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین، https://www.civilica.com/Paper-ICOM01-ICOM01_0125.html [2] باباییان، علی؛ سیدنقوی، میرعلی؛ علیزاده، حسین؛ پورغلامی، محمدرضا. (1391). تاثیر سرمایه روان شناختی بر رضایت شغلی افسران مرد ناجا (مورد مطالعه فا.ا.قزوین)، فصلنامه پژوهش های مدیریت انتظامی، 7(3)، 346-369. [3] جعفری، پریوش، فرهاد، ساناز. (1395) عوامل مؤثر برای انتقال آموزش به محیط کار به منظور افزایش بهره وری منابع انسانی در شرکت پالایشگاه نفت تهران، مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 7(28)، 81-102. [4] جنا آبادی، حسین؛ ابیلی، خدایار؛ ناستی¬زایی، ناصر؛ یعقوبی، نورمحمد. (1390). فاصله میان ادراکات و انتظارات بیماران از کیفیت خدمات مراکز درمانی شهر زاهدان با استفاده از مدل سروکوال، پایش، 10(4)، 449-457. [5] زارعی، احسان؛ قاضی طباطبائی، سیدمحمود؛ رحیمی فروشانی، عباس؛ رشیدیان، آرش؛ عرب، محمد. (1390). ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی از دیدگاه بیمار: یک مطالعه مقطعی در بیمارستان‌های خصوصی شهر تهران، پیاورد سلامت، 5(4)، 66-76. [6] سلوکدار علیرضا، نصیری¬پور، امیراشکان؛ شفیعی¬ثابت، شقایق. (1395). مطالعه تاثیر کیفیت خدمات بر رضامندی بیماران بیمارستان های خصوصی و رتبه بندی آن ها از طریق تحلیل سلسله مراتبی فازی در استان گیلان، پیاورد سلامت، 10(6)، 504-513. [7] شمس مورکانی، غلامرضا؛ عباسی کسانی، حامد. (1396). آسيب شناسي و اثربخشي انتقال آموزش به محيط کار (براساس مدل انتقال آموزش هالتون)، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، 4(13)، 27-58. [8] شفیع‌آبادی، عبدالله. (1398). نظریه¬های راهنمایی و مشاوره شغلی، تهران: انتشارات رشد، چاپ بیست و هشتم. [9] قننری، سیروس؛ شمس مورکانی، غلامرضا؛ عارفی، محبوبه؛ زندی، خلیل. (1396). آسیب¬شناسی انتقال یادگیری به محیط کار در سازمانهای دولتی استان کردستان(یک پژوهش کیفی)، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، 4(12)، 1-27. [10] کریمی بابوکانی، مهدی؛ کیخا، مجتبی؛ میرزایی، حسین؛ صالحی نیا، حمید. (1394). عوامل مؤثر بر رضایت شغلی پرستاران. مجله علمی - پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، 22(3)، 263-269. [11] ميسايي، حسن؛ محمدي¬مهر، مژگان. (1396). ارزيابي کيفيت خدمات آموزشي از ديدگاه دانشجويان بر اساس مدل سروکوآل در دانشکده ي رياضي، آمار و علوم کامپيوتر دانشگاه تهران، مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد، 12(4)، 286-298. [12] ميكاييلي منيع، فرزانه؛ عاشوري، مجتبي و حسني، محمد (1391)، آزمون الگوی شناختی-اجتماعی رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه شهر ارومیه، فصلنامه نوآوری¬های آموزشی، 11(44)، 7-31. [13] نوروزی، یعقوب؛ چمرلو، علی. (1392)، بررسی رابطه جنسیت با رضایت شغلی و خلاقیت کتابداران کتابخانه های عمومی استان مرکزی، فصلنامه دانش¬شناسی(علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، 6(21)، 109-120. [14] Carole Yaw, D. (2008). Tools for transfer. Industrial and Commercial Training, 40(3), 152-155. [15] Gomez J., P. Cespedes- Lorente, J. Valle-cabreva R.(2005). Organizational Learning Capability, A Proposal of Managemet,, Vol.18, No. A, pp. 250-259. [16] Lee. Kahnweiler.(2005). “The Effect of a Mastery Learning,”. , pp. 125-39. [17] Noorizan, M. M., Afzan, N. F., & Akma, A. S. (2016). The Moderating Effects of Motivation on Work Environment and Training Transfer: A Preliminary Analysis. Procedia Economics and Finance, 37, 158-163. [18] Nijman, D. J. M. (2006). Exploring differential effects of supervisor support on transfer of training. Journal of European Industrial Training, 30(7), 529-549. [19] Noe, R. A. (2010). Employee Training and Development. Fourth Edition. New York: McGraw-Hill. [20] Orute, R. O., Mutua, S. M., Musiega, D. and Masinde, S. W. 2012). Leadership Style and Employee Job Satisfaction In Kakamega County, Kenya. International Journal of Management Research & Review, Vol. 5(10), pp. 876-895. [21] Parasuraman A & Zeithaml VA. Service quality. (2008). Translated by Heidarzadeh K & Hajiha A. Tehran: Kasakavosh, 40- 220[Book in Persian]. [22] Parasuraman A, Berry LL & Zeithaml VA. (1991). Understanding customer expectations of service. Sloan Management Review, 32(3): 42. [23] Sepeng, S., & Miruka, C. O. (2013). Transfer of Learning Challenges Experienced by Employees in Selected Departments of the North West Province. Proceedings of 8th Annual London Business Research Conference Imperial College, London, UK, and 8 - 9 July. [24] Shi, J., & Liu, X. (2015). Empirical Study of Factors Affecting Training Transfer of Grassroots Employees in Petroleum Enterprises. Open Petroleum Engineering Journal, 8, 368-372. [25] Subedi, S. (2015). Emerging trends of research on transfer of learning. International Journal of Education, 5(4). [26] Saks, A. M. & Belcourt, M. (2006). An investigation of training activities and transfer oftraining in organizations. Human Resource Management, 45(4), 629-648. [27] Williams, D. J. An Analysis of the Factors Affecting Training Transfer within the Work Environment. (2008), Ohio: Air University. [28] Yamnill, S. & McLean, G. N. (2005). Theories supporting transfer of training. Human Resource Development Quarterly, 12(2), 195-208. [29] Zenger, J., Folkman, J., & Sherwin, R, The promise of phase. (2014). 3. T+D Magazine, 30-34. 1 A01 ملیحه کسائیان، علی اکبر امین بیدختی ملیحه کسائیان، علی اکبر امین بیدختی C. ملیحه کسائیان، علی اکبر امین بیدختی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1006.0950 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2838 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر احساس طردشدگی و انزوای اجتماعی افراد تحت پوشش بنیاد نیکوکاری برین</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر احساس طردشدگی و انزوای اجتماعی افراد تحت پوشش بنیاد نیکوکاری برین</TitleText> 01 01 2838 zagros Publisher IR 01 2838 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>تاثیر درمان پذیرش و تعهد بر احساس طردشدگی و انزوای اجتماعی افراد تحت پوشش بنیاد نیکوکاری برین</TitleText> 01 [1] MacDonald, G., & Leary, M. R. (2005). Why does social exclusion hurt? The relationship between social and physical pain, PSYCHOLIGICAL BULLETI, 131. 202-223. [2] Penhaligon N, R. Louis W, & D. Restubog S. Emotional anguish at work: The mediating role of perceived rejection on workgroup mistreatment and affective outcomes. Journal Of Occupational Health Psychology. 14:1. 34-45. [3] Bastani, S., Rahnamay, F., & Ghazi Nezhad, M. (2013). Social rejection. SOCIAL STUDIES AND RESEARCH IN IRAN, 4. 599-626. [4] مدرسی یزدی، فائزه السادات؛ فرهمند، مهناز و افشانی، سید علیرضا (1396). بررسی انزوای اجتماعی دختران مجرد و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی مؤثر برآن (مطالعه دختران مجرد بالای 30 سال شهر یزد). مسائل اجتماعی ایران، ۸، ۱، ۱۲۱-۱۴۳. [5] حسین زاده، مجید (1393). تجرد قطعی؛ از دالیل فردی و اجتماعی تا آسیبهای روانی. روزنامة خراسان صبح ایران، شمارة 1869 :4. [6] حسینی، سید حسن؛ مجید فولادیان و فاطمی امین، زینب (1387). (سنجش و مقایسة میزان پیامدهای انزوای اجتماعی در میان دو گروه توده و نخبة جامعه در دوران سازندگی و اصلاحات). مجلة علوم اجتماعی دانشکدة ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، 11: 161-189. [7] سید موسوی، پریسا؛ مظاهری، علی و قتبری، سعید (1391). پذیرش همسر و سازش یافتگی روان شناختی زنان: نقش تعدیل کننده پذیرش والدین. روان شناسی تحولی: روان شناسان ایرانی، 8 (32).383-373. [8] Salehi, A., & NajafiSoulari, F. (2016). Based on acceptance and commitment therapy on post divorce adjustment, emotional well-being, loneliness and hope for divorced women. Master's thesis in clinical psychology, Islamic Azad University of Najaf Abad. [9] کردآبادی، ذ؛ پورمرادی، صادق، ز؛ و کردآبادی، ع. (1395). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان روابط مؤثر با دیگران در همسران مردان مبتلا به ام اس شهرستان یزد. اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران، قم، دبیرخانه دائمی کنفرانس. [10] موسی¬پور، الهام (1393). بررسی اثر¬بخشی گروه درمانی شناختی رفتاری مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر اضطراب و افسردگی مادران دانش‌آموزان چند معلولیتی. پایان‌نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روان¬شناسی، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد. [11] پورفرج، مجید (1390). اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر هراس اجتماعی دانشجویان. دانش و تندرستی، 6، 2. [12] Ghojavand, K ., & Bang, Z. (2016). Group Training acceptance and commitment on reducing loneliness girls. Islamic Azad University of Khomeini Shahr master's thesis. [13] لطفی، مریم؛ پورشهریاری، مه سیما؛ نیری، احمد و نوروزی، سوده (1396). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی دانشجویان. چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری‌های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری. [14] منظری توکلی، عابد؛ علی پولادی ریشهری (1396). اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی پسران دبیرستانی. نخستین همایش پژوهش در روانشناسی و علوم رفتاری ایران. [15] فيروزآبادي، سيداحمد؛ صادقی، عليرضا (1392). طرداجتماعي (رويكردي جامعه شناختي به محروميت). تهران: انتشارات جامعه شناسان. [16] شیخاوندی، داور (1386). جامعه‌شناسی انحرافات و مسائل جامعه ی ایران. ناشر: شرکت نشر قطره. [17] Silver, H. (2006). The Process of Social Exclusion: The Dynamics of an EvolvingConcept. University of Manchester Chronic poverty Research Center. pp531- 578. [18] Peace, R. (2001). Social Exclusion; A concept in Need of Definitio, Knowledge management Group, Ministry of social policy. social policy Journal of New Zealand, 16; 17-36. [19] امیرکافی، مهدی (1383). طراحی الگوی جامعه¬شناختی انزوای اجتماعی در شهر تهران. رسالة دکترای جامعه¬شناسی، دانشگاه تربیت مدرس تهران. [20] محسنی تبریزی، علیرضا (1370). بیگانگی. نامه ی علوم اجتماعی، 2، 2. [21] Kohn, M. L. (2012). Occupational structure and alienation, Ads, 82, 1. [22] شیخاوندی، وحید(1394). جامعه¬شناسی انحرافات و آسیب¬شناسی اجتماعی. تهران: نشر و پخش کتاب، چاپ دوم. [23] محسنی تبریزی، علیرضا (1383). آسیب شناسی بیگانگی اجتماعی-فرهنگی، بررسی انزوای ارزشی در دانشگاه‌های دولتی تهران. فصلنامه ی پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره ی26. [24] ستوده، هدایت الله (1394). آسیب شناسی اجتماعی (جامعه شناسی انحرافات). چاپ هجدهم، تهران: انتشارات آوای نور. [25] Marmot, M. (2004). The Status Syndrome: How Social Standing Affects Our Health and Longevity, New York, Owl Books. [26] British Columbia Ministry of Health (2004). Social Isolation Among Seniors: An Emerging Issue. [27] Hortulanus, R., Machielse, A., & Ludwien, M (2007). Social isolation in modern society. Routledge: London and New York. [28] بیابانگرد، اسماعیل (1394). روش‌های افزایش عزت نفس در کودکان و نوجوانان، تهران: انتشارات انجمن اولیاء و مربیان. [29] رفیع پور، فرامرز (1395). آنومی یا آشفتگی اجتماعی، تهران، سروش. [30] Sousa, L., Lyubomirsky, S. (2001). Life Satisfaction, In J. Worell (ED.), Enscylopedia of women and gender: Sex Similsrities and differences and the impact of society on gender. (Vol. 2, pp.667-676). San Diego, CA: Academic Press. [31] نواح، عبدالرضا و تقوی نسب، سید مجتبی (1387). تأثیر احساس محرومیت نسبی بر هویت قومی و هویت ملی. مجله‌ی جامعه شناسی ایران، 8، 2. [32] چلبی، مسعود؛ امیرکافی، مهدی (1383). تحلیل چندسطحی انزوای اجتماعی. مجلة جامعه شناسی ایران، 5(2)، 3-31. [33] De Jong Gierveld, J (2006). A 6-Item Scale for Overall, Emotional, and Social Loneliness. Sage Publications, Volume 28Number 5, 582- 598. [34] Cloutier-Fisher, D., Kobayashi, K., & Smith, A. (2011). The subjective dimension of social isolation: A qualitative investigation of older adults' experiences in small social support networks. Journal of Aging Studies. Elsevier. [35] زرگر، فاطمه؛ محمدی، ابوالفضل؛ امیدی، امیدی؛ سرارودی. (1391). موج سوم رفتاردرمانی با تأکید بر رفتاردرمانی مبتنی بر پذیرش. مجله تحقیقات علوم رفتاری. دوره 10؛ شماره 5: 383-390 [36] هیز، استون سی و استروسال، کرک. (1394).راهنمای عملی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد . نشر فراانگیزش. [37] Hayes, S. C., & Bond, F. W. (2004). Act at work. In: Bond F, Dryden W. Editors. Handbook of brief cognitive behavior therapy. West Sussex: John Wiley & sons' ltd. [38] چلبی، مسعود و امیرکافی، مهدی (1383)، (تحلیل چند سطحی انزوای اجتماعی)، مجله‌ی جامعه شناسی ایران، 5، 2. [39] رجبی، اطهر؛ كاظمیان، سمیه؛ اسمعیلی، معصومه (1394). پیش‌بینی ادراك طردشدگی براساس طرحواره‌های ناسازگاری اولیه در سالمندان فعال و غیرفعال. پرستاری سالمندان، شماره2. [40] رنجبر، جبار، ترخان، طاهر، خانزاده، عیسی پور (2015). اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی برخودپنداره و احساس طردشدگی دانش آموزان با آسیب شنوایی. [41] خادملو، عباسی، شفیعی فوزی(1395). تاثیر درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعدیل طرحواره نقص/شرم، کاهش نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی زنان کمال گرا شهرستان گرگان. 1 A01 مهسا علیاری چرمهینی، پیمان دوستی، محمد اسماعیل ابراهیمی مهسا علیاری چرمهینی، پیمان دوستی، محمد اسماعیل ابراهیمی C. مهسا علیاری چرمهینی، پیمان دوستی، محمد اسماعیل ابراهیمی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1024.0628 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2839 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نقش راهبردهای طراحی محیطی در مدیریت کانون جرم خیز (سرقت منزل) بخش مرکزی شهر کرمانشاه</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی نقش راهبردهای طراحی محیطی در مدیریت کانون جرم خیز (سرقت منزل) بخش مرکزی شهر کرمانشاه</TitleText> 01 01 2839 zagros Publisher IR 01 2839 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نقش راهبردهای طراحی محیطی در مدیریت کانون جرم خیز (سرقت منزل) بخش مرکزی شهر کرمانشاه</TitleText> 01 [1] دانش، تاج زمان (1366). مجرم کیست؟ جرم شناسی چیست؟ تهران، انتشارات کیهان. [2] صالحی، اسماعیل (1390). برنامه ریزی و طراحی محیطی امنیت در محیط زیست شهری، چاپ اول، انتشارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور [3] دقیقی اصل، علیرضا و سریرافراز، محمد و سادات مکین، سمیه و فهیمی فر، فاطمه (1388). «رویکردی میان رشته ای به پیشگیری از وقوع جرم (رهیافت اقتصادی – روانشناسی)»، فصلنامه امنیت و نظم، شماره اول، سال دوم، صفحات 100-79. [4] مداح، مجید و شریفی، نوید (1389). «تحلیل رابطه سرمایه اجتماعی و جرم»، فصلنامه نظم و امنیت انتظامی، شماره سوم، سال سوم، صفحات 155-133. [5] رحمت، رضا (1386). «نقش طراحی محیط در پیشگیری از وقوع جرم، بررسی نظریات محققین»، فصلنامه حقوقی گواه، شماره 8 و 9، صفحات 83-77. [6] شاه حسین، پروانه (1384). «سکونتگاه خودرو و امنیت اجتماعی، مورد: شهر پاکدشت». فصلنامه جغرافیا و توسعه، شماره 6، صفحات 172-157. [7] قورچی بیگی، مجید (1389). نقش راهبردهای نظریه CEPTED در کاهش هزینه های جرم در فضاهای عمومی شهری، فصلنامه علمی ترویجی پیشگیری از جرم، سال پنجم، شماره 15. [8] هندبانی، عبدا... سرمند، محمدرضا (1389). به کارگیری سیستم اطلاعات جغرافیایی در کنترل جرائم شهری، فصلنامه علمی ترویجی کارگاه، سال سوم، دوره دوم، شماره 11. 1 A01 سبا خواجوی سبا خواجوی C. سبا خواجوی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1024.0758 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2840 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی و اولویت بندی سبک‌های مذاکراتی برای کسب و‌کار‌های نوپا</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>شناسایی و اولویت بندی سبک‌های مذاکراتی برای کسب و‌کار‌های نوپا</TitleText> 01 01 2840 zagros Publisher IR 01 2840 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی و اولویت بندی سبک‌های مذاکراتی برای کسب و‌کار‌های نوپا</TitleText> 01 [1] ayub khan, M., & maria baldini, G. (2019). global business negotiation intelligence : the need and importance. the palgrave handbook of cross cultural business negotiation, 1-14. [2] bennot, C., karin, H., & bilson, J. (2016). the use of purposeful sampling in a qualitative edivence synthesid: a worked example on sexual adjastment to a cancer trajectory . BMC medicial research methodology, 1-12. [3] calopa, M., horvat, J., & lalic, M. (2014). analysis of financing sources for startup companies. journal of management, 19-44. [4] caputo, A., B ayoka, O., & menke, C. (2019). the relationship between culural values cultural intelligence and negotiation styles. journal of business research, 23-36. [5] chung su, H., su chen, Y., & k.ro, Y. (2017). oerception differences between buyer and supplier: the effect of production research. international journal of production research, 1-18. [6] criscuolo, C., gal, P., & menon, C. (2014). dynamics of employment growth : new evidence from 18 contries. OECD SCINCE, technology and industry policy paperson. londan: OECD publishing. [7] deniis D, J., & eva L, F. (2018). the complexity of executing international negotiations while maintaining business ethics. thesis: jonkoping university, 1-60. [8] doumpos, m., & rui figueira, j. (2019). a multicriteria outronking approach for modeling corporate credit ratings: an application of the electre trinc method. omega, 166-180. [9] ma, R., menzies, J., & zutshi, A. (2019). the australian style of negotiating with managers from china. the plagrave handbook of cross cultural business negotioation, 457-486. [10] ozge, D. (2018). a research on tje difference between business negotiation styles of turkish and american managers. ege academic review, 273-288. [11] richardson, C., & gulzar, H. (2017). religious belief and international business negotiations: does faith influence negotiator behaviour? international business review, 1-9. [12] rise, E. (2011). the lean start up: how todays entrepreneurs continuous innovation to create radically successful business. new york: crown business. [13] tompos, A., & jeney, V. (2018). cooperation and competitition in international business negotiations. 43rd international conferance, (pp. 1-9). lisbon. [14] tony kong, D., & yao, J. (2019). advancing the scientific understanding of trust and culture in negotiations. international association for conflict management and wiley periodicals, 2-15. [15] yanie, a., hasibuan, a., & ishak, I. (2018). web based application for decision support system with electre method. 2nd international conferance on statistics,mathemathics,teaching,and research (pp. 1-11). IOP publishing. [16] کزازی, ا., & امیری, م. (1390). ارزیابی و اولویت بندی استراتژی ها با استفاده از تکنیک الکتره 3 در محیط فازی. فصلنامه علمی پژوهش مطالعات مدیریت صنعتی, 49-79. [17] ندافی, ر., & احمدوند, م. (۱۳۹۶). شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعه کسب‌وکارهای نوپا با استفاده از روش شناسی کیو. توسعه کارافرینی, ۵۱۷-۵۳۴. [18] نوروزی, ح. (۱۳۹۶). اصول مذاکرات،مکاتبات و قراراداد‌های تجاری. تهران: انتشارات مهربان نشر. 1 A01 بهزاد حاج‌رحیمی، یگانه سادات عبدالباقی بهزاد حاج‌رحیمی، یگانه سادات عبدالباقی C. بهزاد حاج‌رحیمی، یگانه سادات عبدالباقی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1102.0725 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2843 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>نقش تاثیر تصمیم گیری سیاسی در توزیع جغرافیای شهرک های صنعتی کرمانشاه</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>نقش تاثیر تصمیم گیری سیاسی در توزیع جغرافیای شهرک های صنعتی کرمانشاه</TitleText> 01 01 2843 zagros Publisher IR 01 2843 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>نقش تاثیر تصمیم گیری سیاسی در توزیع جغرافیای شهرک های صنعتی کرمانشاه</TitleText> 01 [1] اصطخری، ابواسحاق ابراهیم، ۱۳۴۰، مسالک و وممالک به اهتمام ایرج افشار، ترجمه و نشر کتاب. [2] پورمحمدی، محمدرضا، ۱۳۸۲، برنامه ریزی کاربری اراضی شهری، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها، سمت. [3] پولاددژ، محمد، ۱۳۷۶، مکان یابی و کارایی پروژه صنعتی، چاپ و نشر بنیاد، ص ۵۵ [4] زیاری، کرامت الله، ۱۳۷۸، برنامه ریزی شهرهای جدید، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)، ص ۱۷۵ [5] سازمان هواشناسی کشور، ۱۳۸۰ گزارش نهایی پروژه اقلیم و گردشگری در استان کرمانشاه [6] مطالعات جامع توسعه اقتصادی - اجتماعی استان کرمانشاه (بازرگانی و بانکداری)، گزارش نهایی ۱۳۸۵، سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمانشاه. [7] مخدوم، مجید و مجنونیان، فصلنامه علمی سازمان حفاظت محیط زیست، گزارش ملی، ۱۳۷۱، شماره دوم ۳۵ [8] مختاری، لیلی، ۱۳۸۲، آژانس محیط زیست اروپا (EEA) مجموعه مقالات نخستین همایش حقوق محیط زیست ایران انتشارات برگ زیتون [9] هاشم نژاد، ۱۳۸۲ : ۵ فصلنامه و بهسازی شهری، هفت شهر، وزارت مسکن و شهرسازی [10] Galanty, Ervin, New Town: Antiquity to the Present. Georg Braziller, New York, 1975. [11] FT- Morril, Richard, The Spatial organization Of Society. 2ndedition Duxbury Press, 1974. 1 A01 سبا خواجوی سبا خواجوی C. سبا خواجوی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1102.0923 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2844 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه هوش هیجانی با اخلاق حرفه ای کارکنان با نقش میانجی مهارت اجتماعی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه هوش هیجانی با اخلاق حرفه ای کارکنان با نقش میانجی مهارت اجتماعی</TitleText> 01 01 2844 zagros Publisher IR 01 2844 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی رابطه هوش هیجانی با اخلاق حرفه ای کارکنان با نقش میانجی مهارت اجتماعی</TitleText> 01 [1] O'Boyle Jr EH, Humphrey RH, Pollack JM, Hawver TH, Story PA. The relation between emotional intelligence and job performance: A meta‐analysis. Journal of Organizational Behavior. 2011;32(5):788-818. https://doi.o rg/ 10 .10 02 /job.714 [2] Rostami M, Movaghari M, Taghavi T, Mehran A. The relationship between emotional intelligence and coping styles of nurses in hospitals in Kermanshah University of Medical Sciences. Iranian Journal of Nursing Research. 2016;11(1):51-61. [3] Moeidfar S. Work Ethics among State Office Employees of the Tehran Provincial Administration. Social Welfare. 2007; 6 (23):321- 344 [4] Dehghani A, Radbeh F, Parviniannasab A M, Khaki S, Shamsizadeh M, Beyramijam M. Enactment of Professional Ethics Standards Compliance in Patients and Nurses Prospective. J Holist Nurs Midwifery. 2015; 25 (4):64-72 [5] هارجي،ا و همكاران.1392 ،مهارتهاي اجتماعي در ارتباطات ميان فردي، چاپ سوم،تهران:رشد [6] سليمان زاده،ع(1388 )، بررسي رابطه بين مهارتهاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان متوسطه شهرستان ملكان در سال تحصيلي 88-87 پايان نامه كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي تبريز [7] گل پرور، محسن، آقایی اصغر، خاکسار، فخری. (1394) ، رابطه هوش هیجانی و مولفه های با پیشرفت گرایی شغلی دربین کارگران کارخانجات وصنایع دانش و پژوهش در روانشناسی سال هفتم شماره 29 [8] کاویان، بهنام. 1395 ، بررسی اخلاق کار در بخش دولتی و خصوصی، ماهنامه تدبیر، سال شانزدهم شماره [9] آقایار، سیروس، شریفی درآمدی ، پرویز.1395 ، هوش هیجانی سازمانی، انتشارات سپاهان [10] Svensson Goran & wood Greg (2013), "The dynamics of business ethics: a function of time and culture– cases and models" , Management Decision, vol. 40, No. 4,pp.151-160 [11] Fisher Josie & Bonn Ingrid (2017), "Internatinal Strategies and ethics: exploring [12] داروغه گی، جواد. (1398). مهارت اجتماعی، انتشارات کاگو – 1398 [13] حسینی پور، زهرا.(1395). تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانش آموزان چهارم ابتدائی منطقه نازلوشهرستان ارومیه، دولتی - وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری - دانشگاه تبریز - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی - 1395 - [کارشناسی ارشد [14] بابائی ، محمدرضا محمود داودی فر .(1398). بررسی رابطه هوش سازمانی با کیفیت خدمات کارکنان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای وخلاقیت، اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران – [15] صحت, سعید؛ علی کوهساری و پروین کوهساری، 1398، بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان، دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری، گرگان، گروه آموزش و پژوهش شرکت مهندسی باروگستر پارس، دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، [16] .عطاری ز هرا ،(1396). مقایسه هوش هیجانی، مهارت های اجتماعی و خودآگاهی زنان آسیب دیده از خیانت همسر و بهنجار، چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری – 1396 [17] تفویضی رودی, بهناز، ۱۳۹۴، بررسی رابطه هوش هیجانی ومهارت های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان خواف، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی، موسسه آموزش عالی مهر اروند ، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار، [18] Karso,fY Mayer,kY and Salvo.),f.(2016). Emotional intelligence and leadership, jurnal of Intelligence .27.pp:267-26 [19] Yprn,g.(2015). The relationship between emotional intelligence and job performance, its impact in team performance [20] Boyd,j.(2017).A review of the ethics and individual actions of managers, , jurnal of Intelligence [21] Colao,s and Tsavouss,f.(2016). Emotional intelligence and professional ethics in the workplace, Iranian Journal of Medical Education. 2016; 12 (1):67-76 [22] Amram,Joseph Y. (2015).The contribution of emotional andspiritual intelligence to effective business leadership.A doctorialdissertation in clinical Psychology Institute of TranspersonalPsychology Palo Alto, California. Retrived from 1 A01 حامد فخر قاسمی حامد فخر قاسمی C. حامد فخر قاسمی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2020.1118.0614 https://www.rassjournal.ir/user/articles/2845 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>اهمیت آموزش زیست محیطی در عوامل موثر بر رفتار سبزگرایانه در دانش¬آموزان دختر متوسطه دوم شهر سمنان</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>اهمیت آموزش زیست محیطی در عوامل موثر بر رفتار سبزگرایانه در دانش¬آموزان دختر متوسطه دوم شهر سمنان</TitleText> 01 01 2845 zagros Publisher IR 01 2845 JB 62 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>اهمیت آموزش زیست محیطی در عوامل موثر بر رفتار سبزگرایانه در دانش¬آموزان دختر متوسطه دوم شهر سمنان</TitleText> 01 [1] حقیقی، محمد؛ خلیل، مریم. (1390). بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی. 9(2)، 83-102. [2] حمیدپناه، زهرا؛ فلاحی، سحر. (۱۳۸۹). آموزش زیست محیطی برای زندگی بهتر، چهارمین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست، تهران، دانشگاه تهران، دانشکده محیط زیست، https://www.civilica.com/Paper-CEE04-CEE04_916.html [3] حسینی، یعقوب؛ ضیایی بیده، علیرضا. (1392). بخش بندي و تعیین نیم رخ مصرف کنندگان سبز با استفاده از نقشه هاي خودسازمانده. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش¬هاي مدیریت در ایران، 17(2)، 43-67. [4] رشیدی، علیرضا؛ رشیدی، مریم. (1390). بررسی نقش رسانه¬ها در حفاظت از محیط زیست و تاثیر آنها در رفتار مردم و مدیران از منظر شکل گیری فرهنگ مصرف. ماهنامه مهندسی فرهنگی، 5، 55، 56، 31-43. [5] رعنایی کردشولی، حبیب¬اله. و یاري بوزنجانی، احمد. (1392). تاثیر مسئولیت پذیري زیست محیطی مصرف کنندگان بر تصمیم خرید سبز آنها. فصلنامه علمی پژوهشی اخلاق در علوم و فناوري، 8(3)، 43-53. [6] شبیری، سید محمد؛ شمسی، سیده زهرا (1394). تحلیلی بر برنامه درسی میان رشته ای آموزش محیط زیست در آموزش عالی. فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 17 (4): 127-145. [7] صالحی، صادق، پازوکی نژاد، زهرا، امامقلی، لقمان، «آموزش و پرورش و محیط زیست (نگرش، آگاهی و رفتارهای زیست محیطی دانش آموزان)»، مجله علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، پاییز و زمستان 1392، دوره 20، شماره 2، صص 171-190. [8] عباسی، جواد؛ عنایتی، غلامرضا؛ رهبری، محسن. (1391). بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید سبز دانشجویان، موطالع موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدیریت (پژوهشگر)، 9(27)، 35-49. [9] محمدیان، محمود؛ بخشنده، قاسم؛ عباس پور، جعفر. (۱۳۹۲). اهمیت بازاریابی سبز در حوزه کارآفرینی و شناسایی و رتبه بندی مهمترین چالش¬های اجرایی، همایش ملی دانشگاه کارآفرین (صنعت دانش محور)، بابلسر، دانشگاه مازندران، https://www.civilica.com/Paper-CCC01-CCC01_042.html [10] محمدیان، محمود، ختائی، امیر. (1390). رابطه میان عومال روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست). فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، 3(7)، 160-143. [11] میردامادی، مهدی؛ اسمعیلی، سمیه؛ باقری ورکانه، عباسعلی. (1387). بررسی میزان علاقه دانش آموزان دوره متوسطه در رابطه با حفاظت محیط زیست. فصلنامه علمی محیط زیست. 39، 21-46. [12] Abdul Rashid, N.R.N., Jusoff, K. and Kassim, K.M. (2009), "Eco-Labeling Perspectives amongst Malaysian Consumers", Canadian Social Science, 5(2), pp. 1-10. [13] Budak , D.( 2005). Behavior &Attitude of Student Toward Environmental Issues at Faculty of Agricultural, Turkey, Jurnal of Applied Sciences,1224-1227. [14] Cheung, S .Ch. & Wong, Z. (2007).Reexamining the theory of planned behavior in understandingwastepaper recycling.Environment and Bbehavior, (31)5,587-612. [15] Chamorro, A. & Banegil, T. M. (2006). Green marketing philosophy: A study of Spanish firms with ecolables. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 13 (1), 11-24. [16] Chan, R.Y.K. and Lau, L.B.Y. (2000), "Antecedents of green purchases: a survey in china", Journal of Consumer Marketing, 17(4), pp. 338-357. [17] Daskolia, Maria, Agelidou, Evagelia. (2005). Kindergarten Teachers’ Conceptions of Environmental Education EvgeniaFlogaitis.Early Childhood Education Journal, Vol. 33, No. 3, December 2005. [18] D'Souza, C., Taghian, M. & Lamb, P. (2006). An Empirical Study on the Influence of Environmental Labels on Consumers. Corporate Communications: An International Journal. 11(2): 162-173. [19] Ghosh, M. (2010). Green Marketing – A changing concept in changing time. BVIMR Management Edge. 4(1): 82-92. [20] Hollweg, K. S., Taylor, J. R.,Bybee, R. W., Marcinkowski, T. J., McB eth, W. C., & Zoido, P. (2011). Developing a framework for assessing environmental literacy.Washington, DC: North American Association for Environmental Education. [21] Haytko, D. L., & Matulich, E. (2008). Green advertising and environmentally responsible consumer behaviors: Linkages examined. Journal of Management and Marketing Research, 1, 2. [22] Hai, H.V. & Mai, N.P. (2012). Environmental Awareness and Attitude towards Green Purchasing of Vietnamese Consumers. JSPS Asian CORE Program, Nagoya University and VNU University of Economics and Business. [23] Hungerford H, Volk TL . (2011). Changing learner’s behaviour through environmental education, TheJournal of Environmental Education, 21(3), 8- 21. [24] Jian, S.K. & Kaur, G. (2004). Green marketing: an attitudinal and behavioral analysis of Indian consumers. Global business review. 5(2): 187-205. [25] Joshi, Y., & Rahman, Z. (2015). Factors affecting green purchase behaviour and future research directions. International Strategic Management Review, 3(1-2), 128-143. [26] Kopnina, H. (2011). Applying The New Ecdogical paradigm Scale in the Case of Environmental Education: Qualitative Analysis of the Ecological Worldview of Dutch Children. Journal of Peace education and Social Jastice, 5(3), 374- 388. [27] Kaufmann, H.R., Panni, M.F.A.K. & Orphanidou Y. (2012). Factors affecting consumers green purchasing behavior: an integrated conceptual framework. Journal of Amfiteatru Economic. 14(31): 50-69. [28] Mostafa, M.M. (2007), "Gender differences in Egyptian consumers green purchase behavior: the effects of environmental knowledge, concern and attitude", International Journal of Consumer Studies, 31(3), pp. 220-229. [29] Papadopoulos, I., Karagouni, G., Trigkas, M. & Platogianni, E. (2010). Green marketing: The case of Greece in certified and sustainably managed timber products. Euro Med Journal of Business. 5(2): 166-190. [30] Shahnaei, S. (2012). The relationship between demographic characteristics and green purchasing of Malaysian consumers. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business. 4 (3): 234-251. [31] Uzun, F. V. (2012). The effects of nature education project on the environmental awareness and behavior. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 46, 2912 – 2916. [32] Williams, K. G., Cary, J. (2014). Landscape preferences, ecological quality and biodiversity protection. Environment and Behavior, 34: 257-274. 1 A01 حدیثه قدس نژاد، علی اکبر امین بیدختی حدیثه قدس نژاد، علی اکبر امین بیدختی C. حدیثه قدس نژاد، علی اکبر امین بیدختی 01 eng 202403 2024 C. zagros