Farzanegan Pub
Farzanegan DOI
info@joce.ir
mEDRA
20240329
DOI Registration
01
06
10.22034/zagros.2021.0527.0005
http://www.rassjournal.ir/user/articles/2857
Farzanegan Pub
mEDRA
01
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت سیاسی دانشجویان
05
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت سیاسی دانشجویان
01
01
2857
zagros Publisher
IR
01
2857
JB
64
1
4
01
202403
7
10
01
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت سیاسی دانشجویان
01
[1] آقابخشي، علي. (1375)، فرهنگ علوم سياسي، تهران: مركز اطلاعات و مدارك علمي ايران.
[2] امام جمعه زاده ، سيد جواد ، رضا محمود اوغلي ، اميد عيسي نژاد. (1389)، "بررسي رابطه ميان دينداري و مشاركت سياسي دانشجويان دانشگاه اصفهان"، فصلنامه پژوهشنامه علوم سياسي ، ص 34 - 7 ، سال ششم ، شماره 1.
[3] ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران)، (1384)، "طرح بررسی میزان مشارکت سیاسی در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران" ، تهران.
[4] بشریه، حسین. (1372)،"بی تفاوتی اجتماعی"، ماهنامه ایران فردا، شماره 11،.
[5] پیران، پرویز. (1376)، "مبانی مفهومی و نظری مشارکت زنان روستایی"،اطلاعات سیاسی – اقتصادی، شماره 125-126.
[6] توسلی، غلامعباس. (1369)،نظریه ها جامعه شناسی، چاپ اول، تهران: سمت.
[7] چابکی ، ام البنین. (1381)، "بررسی مقایسه ای مشارکت سیاسی دانشجویان دختر و پسر در تهران" ، فصلنامه علوم انسانی دانشگاه الزهرا ، ص 128 – 107 ، سال 12 و 13 ، شماره 44 و 45.
[8] دهخدا، علياكبر. لغتنامه، تهران: مؤسسه دهخدا، بيتا.
[9] سازمان ملی جوانان. (1380)، مشارکت رأی دهی جوانان، چاپ اول، تهران: نشر روناس.
[10] علاقبند، علی. (1376)،جامعه شناسی آموزش و پرورش، چاپ اول، تهران: نشر روان.
[11] عليخاني، علياكبر. (1377)، مشاركت سياسي، تهران: سفير.
[12] علوی تبار، علیرضا. (1379)،مشارکت در اداره امور شهرها، چاپ اول، تهران: انتشارات سازمان شهرداریهای کشور.
[13] غفاري هشجين، زاهد، عبدالرضا بيگي نيا، اكرم تصميم قطعي. (1389)، "عوامل مؤثر بر مشاركت سياسي دانشجويان علوم سياسي و فني دانشگاه تهران" ، فصلنامة دانش سياسي ، ص 240 -207 ، سال ششم ، شماره 2.
[14] قاسمی، وحید. (1381)، "متغیرهای فرهنگی اجتماعی مؤثر بر مشارکت سیاسی زنان "، فرهنگ اصفهان، شمارة 24.
[15] مصفّا، نسرين. (1375)، مشاركت سياسي زنان در ايران، تهران: وزارت امور خارجه.
[16] وثوقی، منصور. (1383)،"روستائیان و مشارکت سیاسی در ایران"، فصلنامه علوم اجتماعی، شماره 26.
[17] هانتیگتن، ساموئل. (1370)،سامان سیاسی در جوامع دستخوش دگرگونی، ترجمه محسن ثلاثی، چاپ اول، تهران: نشر علم.
[18] Mc Clurg, Scott , “Social Networks and Political participation” , Internet, google Site, 2001.
1
A01
مهدی مشایخی، فیضاله نوروزی
مهدی مشایخی، فیضاله نوروزی
C.
مهدی مشایخی، فیضاله نوروزی
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2021.0527.0039
http://www.rassjournal.ir/user/articles/2859
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی تاثیر شیوه های فرزند پروری با رشد اجتماعی، پرخاشگری و شادکامی
05
بررسی تاثیر شیوه های فرزند پروری با رشد اجتماعی، پرخاشگری و شادکامی
01
01
2859
zagros Publisher
IR
01
2859
JB
64
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی تاثیر شیوه های فرزند پروری با رشد اجتماعی، پرخاشگری و شادکامی
01
[1] ابراهیمی، زهرا؛ پروزی طلب، پریا؛ پشین، پریسا (1392). رابطه ی سبک های فرزندپروری والدین با پرخاشگری دختران نوجوان شهر تهران. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز.
[2] برفر، یعقوب و راستگو، فریده و خدیر، علی و اخترفر، خداخواست، (1394)، بررسی رابطه شیوه های فرزندپروری والدین با پرخاشگری فرزندان آنها در دانش آموزان پسر شهر یاسوج درسال تحصیلی 94-93، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران
[3] برك؛ لورا (1387). روانشناسی رشد (از لقاح تا کودکی). ترجمه یحیی سیدمحمدي. تهران: ارسباران.
[4] تحققی لیلا. (1395). خشونت و پرخاشگری. پیوند . 30.
[5] جمالی محمود، پریسا تجلی، شیرین حمزه. (1390). بررسی رابطه ی شیوه های فرزند پروری با شادکامی و خودکارامدی دانش اموزان سال سوم متوسطه ی شهر تهران. دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
[6] خوئینژاد، غلامرضا؛ رجایی، علیرضا؛ مح براد، تکتم. (1386). رابطه سبکهاي فرزندپروري ادراك شده با احساس تنهایی نوجوانان دختر. دانش و پژوهش در روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)، شماره سی و چهارم، 92. -7
[7] رئيسي، طاهره. (1391). بررسي رابطه بين سبك هاي دلبستگي و الگو هاي فرزند پروري در والدين دانش
آموزان دختر مقطع ابتدايي شهرستان بابل. پايان نامه كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري.
[8] سليماني، م. (1390). آموزش مهارتهـاي اجتمـاعي رويكـردي نـو، رشد، سال 14، شمارة 4،37 ـ 34
[9] صافی، احمد؛ صافی، ناصر. (1396). پرخاشگری کودکان و نوجوانان و نقش والدین و مدارس در پیشگیری و کاهش آن، پیوند (233)،
[10] طالبی مرند، شری (1391). بررسی ابطه شیوه های فرزند پروری با مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی دانش آموزان دختردبیرستانی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهرا.
[11] فارابی، ابونصر (1413)، «تحصیل السعاده» در «الاعمال الفلسفیه»، تحقیق: جعفر آل یاسین، بیروت، دارالمتأهل،
[12] قصاب پور طاهره، امیدعلی حسین زاده. (1394). بررسی رابطه عوامل فیزیکی و عاطفی- اجتماعی با شادکامی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
[13] کارازه، شیلا؛ عبدی، منصور؛ حیدری، حسن. (1394). بررسی کارکرد خانواده و نقش سبک های فرزندپروری مادران در پیش بینی مشکلات رفتاری. اندیشه و رفتار، دوره نهم،
[14] کیانی، عمران و والازادی، عقیل، (1398)، رابطه شیوه های فرزند پروری با رشد اجتماعی کودکان مدارس شهرستان لردگان، کنگره بین المللی تحقیقات بین رشته ای در علوم انسانی اسلامی، تهران
[15] محمود عموئی، صدیقه کردی. (1394). بررسی علل پرخاشگری و رواج خشونت و تاثیر آن در افزایش جرائم. دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده حقوق
[16] مرادي مريم، جعفري سيدابراهيم، عابدي محمدرضا (1384). شادماني و شخصيت: بررسي مروري تازه هاي علوم شناختي، دوره 7, شماره 2 (مسلسل 26); از صفحه 60 تا صفحه 71.
[17] میرخان ایرج، اعظم رستم پور، شیوا منظومه، افسانه محمدی. (1395). بررسی نقش عوامل فرهنگی و اجتماعی در شادکامی معلمان زن شهرستان ارومیه. چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
[18] میرزمانی سیدمحمود، شهین طاهرزاده. (1396). تاثیر آموزش شیوه های فرزند پروری بر پرخاشگری و خودکارآمدی نوجوانان دختر مقطع متوسطه اول. ششمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
[19] نجفی، فاطمه و ملکپور، مختار، (1396)، بررسی رابطه اختلال رفتاری پرخاشگری با رابطه مادر - کودکو شیوه های فرزند پروری، دومین کنفرانس ملی روانشناسی و مشاوره، اصفهان
[20] نظیری، سیما (1395)، رشد اجتماعی، تهران، انتشارات انجمن اولیا و مربیان.
[21] Argyle, M. lo, J. (1998). Happiness as a function of personality and social encounters. In J. P. Forgas & R. J. M. Innes (Eds). Recent advances in social psychology: An international perspective. (p.p. 189- 203). North Holand: Elsevier.
[22] Baumrind, D. (1991). The influences of parenting style on adolescent competence and substance use. Journal of erly adolescence, 11, 56- 95.
[23] borderline and antisocial personalitydisorder features in nonclinical subjects using measures of impulsivity and aggressiveness. Psychiatry Research 2014;125: 161-70
[24] Duchesne, S. & Ratelle, C. (2010). Parental behaviors and adolescents’ achievement goals at the beginning of middle school: Emotional problems as potential mediators. Journal of Educational Psychology, 102, 497-507.
[25] Fossati A, Barratt ES, Carretta I, Leonardi B, Grazioli F, Maffei C. Prediction
[26] Francis, L. J. Brow, L. B. Lester, D. & Philipchalk, R. (1998). Happiness as stable extraversion: A cross-cultural examination of the reliability and validity of the Oxford Happiness Inventory among students in the U
[27] Gartstein, M.A. Putnam, S.P. Rothbart, M.K. (2012). Etiology of Preschool Behavior Problems: Contributions of Temperament Attributes in Early Childhood. Infant Mental Health Journal, 33(2), 197-211.
[28] Lamborn, S. Mounts, N. Steinberg, L. & Durenbosch, s. (1991). Patterns of competence and adjustment among adolescent from authoritative, authoritarian indulgent, and neglectful families. Child development, 62, 1049- 1065.
[29] Lyubomirsky Sonja; Sheldon Kennon M And Schkade David. Pursuing Happiness: The Architecture of Sustainable Change, Riview of General Psycology, 2015, V 9,No 2,111-131.
[30] Materazzo F, Cathcart S, Pritchard D. Anger, depression, coping interactions in headache activity and adjustment: acontrolled study. Journal of Psychosomatic Research 2010; 49: 69-75.
[31] Mize, J. & pettit, G. (1997). Mothers. Social coaching, mother- child relationship style and children. s peer competence: Is the medium the message. Child development, 68, 312- 332.
[32] Monica Konnie Mensah & Alfred Kuranchie (2013). Influence of ParentingStyles on the Social Development of Children, Academic Journal ofInterdisciplinary Studies MCSER Publishing, Rome-Italy. Vol 2 No3 November
[33] Neslihan Saltalı, Merve İmir. (2018). Parenting Styles as a Predictor of thePreschool Children’s Social Behaviours; Participatory Educational Research(PER) Vol. 5(2), pp. 18-37
[34] Pellegrini AD. Perceptions and functions of play and real fighting in early adolescence. Child Development 2013; 74:1522-33.
[35] Rinaldi, C.M. & Howe, N. (2012). Mothers’ and fathers’ parenting styles and associations with toddlers’ externalizing, internalizing, and adaptive behaviors. Early Childhood Research Quarterly, 27, 266-273
[36] Shahim, S. Relational aggression in preschool children. Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology 2007;13: 264-271. [In Persian]
[37] Sukhodolsky DG, Kassinove H, Gorman BS. Cognitive-behavioral therapy for anger in children and adolescents: ameta-analysis. Aggression and Violent Behavior 2014; 9: 247-69.
[38] Taylor Dyches, T. Smith, T.B. Korth, B.B. Roper, S.O. & Mandleco, B.
(2012). Positive parenting of children with developmental disabilities: A
meta-analysis, Research in Developmental Disabilities, 33, 2213–2220.
1
A01
بهنام رازقی، نجمه پرنیان، سعیده میرشکاری، مریم میرشکاری
بهنام رازقی، نجمه پرنیان، سعیده میرشکاری، مریم میرشکاری
C.
بهنام رازقی، نجمه پرنیان، سعیده میرشکاری، مریم میرشکاری
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2022.0726.0515
http://www.rassjournal.ir/user/articles/2913
Farzanegan Pub
mEDRA
01
The Effect of Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Ability
05
The Effect of Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Ability
01
01
2913
zagros Publisher
IR
01
2913
JB
64
1
4
01
202403
7
10
01
The Effect of Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Ability
01
1
A01
| Reyhane Saberi
| Reyhane Saberi
C.
| Reyhane Saberi
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2022.0521.0701
http://www.rassjournal.ir/user/articles/2902
Farzanegan Pub
mEDRA
01
ارائه مدل علی تاثیر عزت نفس بر یادگیری مشارکتی با میانجیگری هوش هیجانی و خود کارآمدی
05
ارائه مدل علی تاثیر عزت نفس بر یادگیری مشارکتی با میانجیگری هوش هیجانی و خود کارآمدی
01
01
2902
zagros Publisher
IR
01
2902
JB
64
1
4
01
202403
7
10
01
ارائه مدل علی تاثیر عزت نفس بر یادگیری مشارکتی با میانجیگری هوش هیجانی و خود کارآمدی
01
1
A01
| نجمه پرنیان، بهنام رازقی، مریم میرشکاری، سعیده میرشکاری
| نجمه پرنیان، بهنام رازقی، مریم میرشکاری، سعیده میرشکاری
C.
| نجمه پرنیان، بهنام رازقی، مریم میرشکاری، سعیده میرشکاری
01
eng
202403
2024
C. zagros
06
10.22034/zagros.2022.0521.0727
http://www.rassjournal.ir/user/articles/2903
Farzanegan Pub
mEDRA
01
بررسی دیوان قضا در دوران سلجوقیان
05
بررسی دیوان قضا در دوران سلجوقیان
01
01
2903
zagros Publisher
IR
01
2903
JB
64
1
4
01
202403
7
10
01
بررسی دیوان قضا در دوران سلجوقیان
01
1
A01
| علی صالح
| علی صالح
C.
| علی صالح
01
eng
202403
2024
C. zagros